Veel voorkomende vragen

Veel voorkomende vragen


Hieronder vindt u antwoord op veel voorkomende vragen. Mocht uw vraag hier niet bij zitten, dan kunt u contact opnemen met de klantenservice via info@nailline.nl en wij zullen u zo snel mogelijk verder helpen.

1. Ik wil graag meer informatie over een bepaalt product, waar kan ik daarvoor terecht?

Als u ondanks de vermelde productinformatie toch nog vragen hebt, kunt u altijd mailen naar info@nailline.nl of bellen naar 040-2817226.

2. Hoe kan ik me aanmelden voor een cursus/ workshop?

Aanmeldingen dienen schriftelijk te geschieden door inzending van een volledig ingevuld inschrijfformulier. Telefonische aanmeldingen dienen alsnog via het inschrijfformulier bevestigd te worden. Ook kunt u de betreffende cursus selecteren en aan uw winkelmandje toevoegen. Zodra u deze bestelling afrond, komt dit bij ons in het systeem binnen. Er wordt dan contact met u opgenomen over de cursus.

3. Waar worden mijn gegevens voor gebruikt?

Dit vindt u terug in de Privacy Policy.

4. Kan ik ook zonder BTW bestellen?

Ja, dit si alleen mogelijk voor salons buiten Nederland binnen de EU met een geldig BTW nummer.

5. Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

U kunt betalen met IDEAL, Bankoverschrijving, Klarna achteraf betalen, Bancontact en Paypal.

6. Wanneer dient de betaling voor een cursus binnen te zijn?

De betaling dient 14 dagen vóór aanvang van de eerste cursusdag op de bankrekening van uw NLC locatie te zijn bijgeschreven. Alle genoemde prijzen zijn onder voorbehoud.

7. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Indien een cursist binnen 15 werkdagen vóór aanvang annuleert, wordt 50% van het cursusbedrag berekend. Indien de cursist niet komt opdagen of halverwege stopt, wordt 100% van het cursusbedrag in rekening gebracht.

8. Wanneer ontvang ik mijn pakket dat bij de cursus hoort?

Uw pakket staat op de NLC locatie voor u klaar en ontvangt u op de eerste cursusdag.

9. Wat zijn de cursustijden?

De cursussen beginnen normaliter om 10.00 uur. Lunch is rond 12.30 uur en de afsluiting is rond 16.00 uur.

10. Waar kan ik terecht met een klacht of opmerking?

Bij een klacht vult u het klachtenformulier in en mailt u deze naar info@nailline.nl. Uw klacht wordt dan zo snel mogelijk verwerkt.